ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας. Διευθύνει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Αναλυτική Μάρκετινγκ και το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει επίσης διατελέσει πρόεδρος και αντιπρόεδρος του οικείου τμήματος. Εξελέγη πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ το 2020.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, μεθόδους έρευνας μάρκετινγκ, και ποσοτικά υποδείγματα.
Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά με διαδικασία ανώνυμης κρίσης, όπως τα Annals of Operations Research, Applied Economics, Decision Sciences, Expert Systems with Applications, Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of Consumer Behaviour, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of the Market Research Society, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Journal of the Operational Research Society, Marketing Letters, Psychology & Marketing, και Transportation Research.
Εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε καθιερωμένα διεθνή συνέδρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στα οποία περιλαμβάνονται τα American Marketing Association Educators’ Conference, the British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και INFORMS Marketing Science Conference.
Είναι τακτικός κριτής (reviewer) και μέλος της συντακτικής επιτροπής (editorial board) σε πολλά καταξιωμένα επιστημονικά περιοδικά. Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 130 επιστημονικές δημοσιεύσεις και τυγχάνει σημαντικής αναγνώρισης έχοντας συγκεντρώσει περισσότερες από 4.600 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία (h-index=29) και έχοντας λάβει έξι βραβεία καλύτερου άρθρου από συνέδρια και περιοδικά. Συνέγραψε επίσης επιστημονικά συγγράμματα στα πεδία της συμπεριφοράς καταναλωτή, του μάρκετινγκ και της αναλυτικής.
Ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας έχει λάβει τρεις φορές (2012, 2016, 2020) τη διάκριση καλύτερης εργασίας (best paper award) της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Έχει διατελέσει συντονιστής του πεδίου μεθόδων, μοντέλων & αναλυτικής μάρκετινγκ (Methods, Modeling & Marketing Analytics Track) σε 6 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει επίσης διατελέσει αξιολογητής σε πολλά διεθνή συνέδρια, αλλά και σε ιδρύματα όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ.
Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές εκατοντάδες άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Έχει συμμετάσχει επίσης ως ομιλητής, συντονιστής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων.
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.